  • Data: 2007-10-01 22:35:22
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Oct 2007, Tristan wrote:

    > a) mam akt własności

    No nie wątpię. Pytałem czy nim "machasz" :)

    > b) mieszkanie mam ,,ogrodzone''

    Przyznaje i pasuję, zakładam że masz tabliczkę z Twoimi danymi na
    drzwiach (odmiennie niż ostatnio modne "dane osobiste" :>), więc
    rzeczywiście, jest problem z twierdzeniem przez kogo innego ze
    to jego mieszkanie. No, chyba że się tak samo nazywa ;)

    > c) 99,9% mieszkań nie jest własnością publiczną,

    Błąd.
    Już Ci pisali: całkiem SPORO mieszkań jest własnością publiczną.
    Komunalną na przykład.
    To, że nie znajdują się w publicznym posiadaniu, stanowi zupełnie
    odrębny temat dyskusji ;)

    Przyjmując że idzie o posiadanie:

    > w przeciwieństwie do lasów

    To jest OT, co najwyżej można rozważać "usprawiedliwienie błędu" :)

    pzdr, Gotfryd