  • Date: Mon, 01 Oct 2007 12:00:38 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak się głupio mogłem czuć...!

    Olgierd wrote:

    > Ma brudzić swoje drzewa czy cudze?

    Ma wyznaczyć teren tak, żeby nie było wątpliwości. Jak to zrobi - jego
    problem.

    > Nie, wystarczy dostatecznie długie czytanie usenetu, ze szczególnym
    > uwzględnieniem Mojego Najsłodszego Trolla.

    Cóż, za trolla to właśnie robisz ty: imputujesz innym swoje chore
    pomysły, przyparty argumentem do muru - "zapominasz" o nim...

    > Fakt notoryjnie znany.

    "Notoryjnie"? Co to za nowe słowa wymyślasz?

    > Wszystkich czy każdego? Bo jeśli wszystkich to nie sądzę, żeby były one
    > "wszystkie w jednym".
    > Ponadto jako pakiet kontrolny też możesz niewiele. Musiałbyś jeszcze
    > przekonać do tego zarząd spółki.

    Do czego? Właścicielem jestem! Masz się mnie słuchać, jak chcesz coś
    robić na mojej własności!

    I nie zasłaniaj się zarządem, bo ja zaraz zacznę się dopytywać nie tylko
    o udokumentowanie własności lasu, ale także o stosowną opinię jego
    administratora ;-> W końcu "jako właściciel też możesz niewiele"...

    > O tabliczce już była mowa. Znaczyć terenu nikt nie musi.

    To skąd ja mogę wiedzieć, jakiego terenu dotyczy tabliczka, hmm?

    > Tyle teorii. A teraz jako de facto współwłaściciel jeszcze paru innych
    > obiektów idź tam i opowiedz swoją historię.

    Wiesz, ty może słyszysz jakieś "głosy" i rozmawiasz z drzewami w
    lesie... ale to twoja prywatna choroba.