    From: "Maluch" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak powinno sie jezdzic
    Date: Tue, 3 Jun 2008 20:34:09 +0200

    Użytkownik "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:g240o2$6p3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Nie chcę cię matrwić ale coś podobnego przerabiałem i skończyło się na
    > rozmowie z drogówką*... okazało się że jesli nie ma znaków o nakazie
    > jazdy, nie ma oznaczeń wymazanych na drodzę to ....
    > WJAZ i WYJAZD z drogi poziomej może odbywac się stroną A i B !!!!
    > Sam w to nie wierzyłem ale ponoć takie są w PL przepisy.
    >
    > * - Komenda w Warszawie na ulicy Waliców

    Weź nie rozmieszaj mnie bo będzie trudno usnąć. Po ilu flaszkach byliście
    jak doszliście do tych rewulucyjnych teorii. Powiedz mi, że tak jak na
    rysunku, wjedziesz z drogi poziomej przez stronę B, to w momencie gdy
    zrównasz się jadąc w dół z wysepką z lampą to po której stronie drogi
    będziesz? Jeżeli dojdziesz do wniosku, że po lewej stronie to wasza teoria
    upada, ponieważ ruch powinien odbywać się prawą jezdnią. Tutaj ktoś już
    cytował odpowiedni paragraf.
    --
    Maluch