    From: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak powinno sie jezdzic
    Date: Tue, 3 Jun 2008 19:57:01 +0200

    Nie chcę cię matrwić ale coś podobnego przerabiałem i skończyło się na
    rozmowie z drogówką*... okazało się że jesli nie ma znaków o nakazie jazdy,
    nie ma oznaczeń wymazanych na drodzę to ....
    WJAZ i WYJAZD z drogi poziomej może odbywac się stroną A i B !!!!
    Sam w to nie wierzyłem ale ponoć takie są w PL przepisy.

    * - Komenda w Warszawie na ulicy Waliców

    Przemek - maytki(małpa)o2.pl
    www.kluchojady.prv.pl