  • Data: 2005-12-12 20:21:07
    Temat: Re: jak nie zeznawac przed sadem?
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:5bf5.000000ac.439d4f8b@newsgate.onet.pl...

    > Zwiazek malzenski odpada. Ale zaciekawilo mnie to prawo do odmowy
    > zeznan. Czy
    > np. moge stanac przed Wysokim i powiedziec, ze odmawiam skladania
    > zeznan?
    > Z drugiej stony to troche dziwne, ze mozna kogos zmuszac do stawiania
    > sie na
    > rozprawy i skladania zeznan. W cala sprawe nie jestem zaangazowany to
    > bylo
    > dawno i chcialbym juz o wszystkim zapomniec.

    Nie ma takiej opcji. Na świadku ciąży obowiązek skłądania zeznań i to
    zgodnych z prawdą. Możesz odmówić tylko wtedy gdy jedna ze stron jest
    dla ciebie osobą najbliższą w rozumieniu prawa.
    A jak odmówisz, to spodziewaj się kary porządkowej za bezpodstawną
    odmowe składania zeznań

    --
    Niesprawiedliwości znoś cierpliwie..... ale do czasu !

    Pozdrawiam: Sonn