  • Data: 2005-12-12 10:23:08
    Temat: Re: jak nie zeznawac przed sadem?
    Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jest. Możesz wstąpić w związek małżeński z powodem lub pozwanym - wtedy
    > będzie ci służyć prawo do odmowy zeznań.

    Zwiazek malzenski odpada. Ale zaciekawilo mnie to prawo do odmowy zeznan. Czy
    np. moge stanac przed Wysokim i powiedziec, ze odmawiam skladania zeznan?
    Z drugiej stony to troche dziwne, ze mozna kogos zmuszac do stawiania sie na
    rozprawy i skladania zeznan. W cala sprawe nie jestem zaangazowany to bylo
    dawno i chcialbym juz o wszystkim zapomniec.

    pozdrawiam,
    dominik