  • Data: 2009-04-22 11:28:17
    Temat: Re: jak nie przeoczyć wezwania do sądu
    Od: "lukeg" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f391b712-afd4-4a04-97a5-f084b3d4ebb3@y9g2000yqg
    .googlegroups.com...
    On 22 Kwi, 09:12, "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl> wrote:
    > Chiałbym wyjechać na wakacje 2 tygodniowe a nie mam pewności czy w między
    > czasie nie dostanę jakogoś ważnego wezwania z sądu.
    > Jak można się zabezpieczyć przed taką sytuacją kiedy to poczta zwróciła by
    > nie podjęte wezwanie do sądu w termienie ?
    > 1) Można ustanowić pełnomocnika w sprawie - tego nie uczyniłem.
    > 2) Jest jeszcze jakaś alternatywa np powiadomić sąd o nieobecności w
    > dniach
    > tych a tych aby nie wysyłali wezwania ?
    > Wysłaliśmy sporo pozwów i nie wiem czy jakieś czasami nie przypadnie w tym
    > okresie urlopu.

> [...]

    Art. 136. kpc
    Strony i ich przedstawiciele mają obowiązek zawiadamiać sąd o
    każdej zmianie
    swego zamieszkania.

    Art. 1135 kpc
    § 1. Strona zamieszkała za granicą (...)

    I jeszcze to, jeszcze to: "Art. 25 kc. Miejscem zamieszkania osoby fizycznej
    jest miejscowość, w której osoba ta przebywa z zamiarem stałego pobytu."