  • Data: 2005-05-12 20:47:14
    Temat: Re: jak malo placic ZUSowi i miec ubezpieczenie ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    pifpaf wrote:

    > Jaka forme zatrudnienia polecacie i jak/gdzie to formalnie zalatwic ?

    Chyba najtańsze to by była jakaś fikcyjna 1/8 etatu u kogoś znajomego.

    ATSD to czy na takie coś byłby jakiś paragraf? Tzn. mam z kimś umowę na
    1/8 etatu, przy czym (dobrowolnie) zwracam "pracodawcy" wszelkie koszta
    a za to moja praca polega np. na wpadnięciu raz na tydzień i podpisaniu
    listy obecności :) - czy jakiś formalista mógłby się do tego przyczepić?
    W końcu pracodawca nie ma obowiązku egzekwowania od pracownika
    wykonywania pracy.

    Oczywiście gdybyśmy żyli w normalnym kraju, to moglibyśmy sobie wybrać
    ubezpieczyciela...

    PS: kiedyś w ramach Compensy działało coś pod tytułem Segma. Za nieco
    ponad tysiąc dolarów rocznie było pełne ubezpieczenie zdrowotne (łącznie
    z operacjami itepe) na sumę do ćwierć miliona dolarów. Też mnie to
    ciekawi, więc będę szperał - jak coś więcej się dowiem, to dam znać.