eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoistniej możliość żądania zwrotu od vatenfala kasy za benzyne do agregatu › Re: istniej możliość żądania zwrotu od vatenfala kasy za benzyne do agregatu
  • Data: 2009-10-08 17:35:50
    Temat: Re: istniej możliość żądania zwrotu od vatenfala kasy za benzyne do agregatu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hal41c$o48$1@news.onet.pl...

    > Vaten fall postanowił wyłączac prąd od 7 do 16 codziennie przez 10 dni bo
    > wymieniają słupy. Posiadam sklep spożywczy i jak wiadomo są w nim
    > chłodnie, kasy ktore trzeba zasilić. W ciągu 3 dni poszło mi już prawie
    > 30l benzyny. Tak licząc to jak bedzie 10 dni bez pradu to bede musiał
    > dodatkowo zafundować sobie 90l benzyny czyli koszt jakies 400zł.

    Moim zdaniem możesz dochodzić różnicy pomiędzy ceną prądu, jaką zużyjesz,
    a ceną paliwa. Chodzi o to, ze można dochodzić strat, a te nie stanowią
    równowartości ceny paliwa, bo mimo wszystko nie płacisz przecież za ten
    prąd energetyce. No i ewentualnie można żądać odliczenia abonamentu i
    innych stałych opłat za te 10 dni, ale to pewnie będą sprawy groszowe.