    From: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: intrum justica- olac??
    Date: Fri, 20 Jun 2003 18:09:30 +0000 (UTC)

    "Chris" <s...@o...pl> wrote in news:bcvec7$b49$1@news.onet.pl:

> [...]

    Po pierwsze nie straszy Cie,po drugie ma calkowita racje co do
    kosztow;przegrywajacy zawsze jest obciazany kosztami sadowymi za wyjatkiem jesli
    nie dal powodu do wytoczenia sprawy i uznal powodztwo na pierwszej
    rozprawie.Akurat w Twoim wypadku jest dokladnie na odwrot.Nikt Cie nie straszy,to
    jest akurat takie podejscie windykatora ze cie wzywa do splaty,gdyby chcial moglby
    cie od razu do sadu zaciagnac.Jesli bedziesz olewac pisma od intrum justitia to
    badz pewien ze dostaniesz wezwanie do sadu i nawet jak nie pojawisz sie to wydadza
    wyrok zaoczny i klops.Mozesz wtedy czekac tylko na komornika.Jestes
    dluznikiem,musisz zaplacic.Moze zamiast przejmowania sie,popros o rozlozenie dlugu
    na raty,wtedy moze fakt ze nie masz pracy zadziala na nich.Na umorzenie nawet nie
    licz.
    PS
    Sam bylem dluznikiem Canal Plus i mialem ponad 300 zl na minusie.Tez mnie nekala
    firma windykacyjna Kruk.