  • Data: 2015-09-07 17:22:59
    Temat: Re: interpretacja prostego stwierdzenia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witrak()" napisał w wiadomości grup
    Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl> wrote on
    >Niniejszym rozwiązuję umowę rachunku bankowego numer ....... oraz
    >wszelkich innych należących wyłącznie do mnie rachunków w Waszym
    >banku z dniem 30.09.2015 i proszę o likwidację w tym samym
    >terminie oraz o ewentualne przelanie kwot salda na rachunek .....,
    >..............., w ......

    A do rachunkow bankowych mamy osobny tytul w KC

    "Art. 730.
    Rozwiązanie umowy rachunku bankowego zawartej na czas nie oznaczony
    może nastąpić w każdym czasie wskutek wypowiedzenia przez którąkolwiek
    ze stron; jednakże bank może wypowiedzieć taką umowę tylko z ważnych
    powodów."

    No to ciekaw jestem opinii grupowych prawnikow, bo tak literalnie
    podchodzac:
    a) co to za "rozwiazuje" ? Masz wypowiedziec, a rozwiazanie nastepuje
    automatycznie. Czy sie myle, i rozwiazac jednostronnie tez mozna ? :-)

    b) terminu wypowiedzenia nie ma, wiec niby czemu 28 dni ?

    c) prosiles ... a oni twojej prosby nie zrealizowali, to im chyba
    wolno ? :-)

    J.