  • Data: 2006-03-02 09:39:54
    Temat: Re: interpretacja art 563 k.c.
    Od: anna<c...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam! dziękuję za pomoc i
    poniżej cytuję fragment meila jaki otrzymał mój syn, jeszcze raz zaznaczam, że
    gitara basowa była w 100% sprawna brakowało jedynie jednej struny ponieważ
    się zerwała (nie było mowy o żadnej zgubie) o czym kupujący wiedział, a poniważ
    gitara została sprzedana za 1/3 ceny(500zł) kupujący nie widział żadnego
    problemu, zeby tę strunę dokupić, wystawił mi pozytywny komentarz, a teraz po
    dwóch miesiącach założył dopiero strunę? poprostu nie chce się wierzyć, jak mam
    się do tego ustosunkować

    Witam szanownego kolegę.
    Zgodnie z opisem aukcji spodziewałem sie dobrze brzmiącego basu bez wad
    fizycznych. Rozumiem że zgubiłeś strunę Low B a na sztuki nie sprzedają.
    (oczywiście bajer) Powiedz Kolego co jest z pickupami tak rewelacyjnie spisującymi
    sie w studio i na scenie?? Przeciez struny Low B prawie wcale nie słychać. Dziś jest
    27 02 06 mam szansę na rozpoczecie procedury rękojmi co jest zgodne z prawem
    handlowym RP. Mam wrażenie ze zostałem nabity w butelke. Sprzedałeś mi bas z
    wadą ukrytą, zdemontowałeś strunę celowo żeby uniknąc natychmiastowego
    negatywa! Czekam na wyjaśnienia. W innym przypadku złożę sprawę gdzie
    trzeba. Mam nadzieje że dojdziemy do porozumienia.
    Maciek

    -> http://usenet.pomocprawna.info