    From: <r>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: internet , K-line
    Date: Sat, 17 Sep 2005 18:21:31 +0200

    "Andrzej 'The Undefined' Dopierała" <u...@p...org> schrieb im
    Newsbeitrag news:slrn.pl.diodu9.ed.undefine@uc.aramin.one.pl...

    > publiczną?
    > dlaczego niby?
    > ja myślałem że ircnet jest siecią prywatną - zestawem usług
    > administrowanych przez adminów w ich wolnym czasie, za zgodą władz
    > uczelni.
    >
    > W związku z czym mają prawo do:

    > A nawet jeżeli nie - mają obowiązek chronić sieci uczelniane przed
    > atakami z zewnątrz wg własnego uznania. W przypadku fragmentu sieci
    > uczelnianej - serwera irc - ochrona może polegać na postawieniu k-line
    > ;)
> [...]
    panie andrzeju
    kogo maja chronic i przed czym
    ????
    wczoraj ok. godziny 20:40 wyskoczyly trzy kliny w tym jeden z .nl
    bez podania przyczyn , prawdopodobnie znow ktorys z ircopow pod wplywem
    alkoholu
    poza tym ircopi sa ludzmi NIE z uczelni
    i to wlasnie idzie
    niektorzy rektorzy wogole nie wiedza ze taki server "roznosi dumnie ich imie
    po calym swiecie"
    nastepnie jesli to byla ochrona przed "czyms" powinno byc powiedziane
    dokladnie
    nastepnie , prosze pana w czesci polskiej urzeduja cale chmary
    pietnastolatkow z botami i clonami i przeszkadzaja ile sie da
    i to pod ochrona polskich ircopow
    po nastepne prosze pana , w marcu wlamal sie ktos na shella jednego z
    naszych userow , i nastepne to juz chyba pan sie domysla
    kanalu nie mamy od marca
    ludziska sie szukaja itd.itp.
    na nasze maile NIE ma odpowiedzi do dnia dziesiejszego
    jeden z naszych userow mowiacy po polsku "zlapal" wreszcie pana kucharskiego
    i tu zachodzi podejrzenie o alkohol
    pan kucharski dosc dlugo i zawile tlumaczyl ze to tylko zabawa
    przypominam jeszcze raz , grudzien 2000
    bylo w holandii i niemczech dwoch polakow i podpisali pewne porzumienia
    o tym ircopi nie wiedza
    nastepne
    czy to jest jezyk akademika polskiego
    "kurwa ty jestes tak pojebany ze az strach""
    to byl cytat z odpowiedzi ircopa na zapytanie "kto jest waszym przelozonym"
    mysle ze starczy