  • Data: 2009-03-15 10:15:27
    Temat: Re: intercyza - dlaczego toto jest umowa
    Od: "fresh" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > to najlepiej nie brać ślubu jak się na samym poczatku nie zgadzacie.

    lepiej brac ale biorac pod uwage drastyczna ilosc malzenstw,
    ktora konczy sie rozwodem i sporami majatkowymi byloby
    dobrze zeby sytuacja byla odwrotna tzn. kazdy mial to co jego ...

    niektore ze sporow majatkowych przy rozwodzie prowadza
    po tem do sytuacji kryminalnych, gdzie przyczyna bylo nic innego
    jak to, ze zoneczka planowala puscic goscia z torbami ...

    http://miasta.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,6328739,M
    az_kazal_zgwalcic_zone.html