  • Data: 2009-03-15 10:20:58
    Temat: Re: intercyza - dlaczego toto jest umowa
    Od: "fresh" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A zmuszał cię ktoś do ślubu

    do slubu nie zmusza ale zmusza w pewnym sensie do intercyzy,
    pomimo tego ze moja wlasnosc jest po prostu MOJA. Tymczasem
    co mi z tego, ze sytuacja wymusza na mnie zawarcie intercyzy, skoro
    zgoda na to zawarcie lezy tyle samo w mojej gestii, co w gestii tej
    drugiej osoby (ktora w tym przypadku ma kolidujacy interes
    ekonomiczny i prawny)