  • Data: 2003-12-29 21:42:00
    Temat: Re: inspekcja PIP i przewał...
    Od: <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > natomiast kierownica wprost powiedziała że Pip-owcy powiedzieli że to my
    > złożyliśmy prośbę, donos czy skarge do
    > nmich...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > jeśli to prawda to jak tym "Ku...wom" sprzedajnym dołożyć???

    Ale za co dokladac? A czego sie spodziewales, ze to w tajemnicy zostanie?
    Przeciez podpisaliscie zawiadomienie o nieprawidlowosciach. Organ nie ma
    obowiazku trzymania w tajemnicy takich rzeczy.

    > jak sprawić aby ktoś sprawdził jak wyglądał rtaport pokontrolny czy był
    > uczciwy i sprawiedliwy???? obiektywny?
    > z całej afery wyniknęły tylko kłopoty bo ani nie zapłacili nam o soboty
    ani
    > nie może,my ich odebrać (ponad 10 w przeciągu ostatnich3- 4 miesięcy)

    Jak chcieliscie zaplaty za nadgodziny to trzeba bylo pozew do sadu wniesc.
    PIP nie wyegzekwuje tych nadgodzin dla was. Nie ma takich uprawnien.

    > a tylko kierownica nam skarzy się że niedobrzy jesteśmy świnie bo firmy
    nie
    > kochamy.,.. a tak ciężko teraz o prace....

    No ona tez ma prawo sie zalic.

    > zmieniłbym prace gdybym mógł.!!!!
    > podać ich do sądu? można ale wtedy strace prace..
    > chu...wą ale jednak tyle tylko teraz mam..
    >
    > KOMUNO WRÓĆ!!!!!!!
    > wtedy wiadomo było kto ubek a kto zwykły normalny człek...
    > czego się było trzymać....

    Nie wymaga komentarza.

    > pytam się szanownych państwa
    > jak sprawić aby kontrole rewizji poddano??
    > pracuje w jednej z warszawskich księgarń...
    > chodzi mi o realny pomysł..
    > gdzie pismo i najchętniej jak ono powinno wyglądać.

    proponuje najpierw zastanowic sie dokladnie czy w ogole chcecie takie pisma
    pisac. Anonimow sie nie rozpoznaje, a konsekwencji podpisanych donosow jak
    widac zbyt sie obawiacie.

    Dan.