  • Data: 2003-12-29 21:35:52
    Temat: Re: inspekcja PIP i przewał...
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byl koleś z PIP.. na nasząprośbę...
    > Dwa czy trzy dni potem na biurku kierownicy wylądował raport pokontrolny..
    > czyli IMHO niesamowicie szybko.
    > po czym przyszło kilku kolesi i nakleili naklejki gdzie jest gaśnica i
    gdzie
    > próg wysoki.....
    > no i 2 gaśnice dostaliśmy.
    > nic więcej sięnie zmieniło..

    Już się cieszyć powinieneś, że będziesz miał czym gasić.

    > natomiast kierownica wprost powiedziała że Pip-owcy powiedzieli że to my
    > złożyliśmy prośbę, donos czy skarge do
    > nmich...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > jeśli to prawda to jak tym "Ku...wom" sprzedajnym dołożyć???

    Przycież oni przynieśli protonół do podpisania .........
    Najbardziej cieszy, jak się wypowiadają tacy jak jak w temacie takim jak ten
    :)))))))))))))))))))))))
    Poznaj procedurę kontroli.. a potem możesz i całego trepa w tyłek wsadzić.
    Jeśli coś wynikło z protokółu to będzie nakaz, będzie wystąpienie ..... będą
    terminy........
    a Ty byś już chciał pieniążki do ręki .... to są procedury.
    Poruszyliście machinę biurokratyczną, więc to potrwa ........
    ile ...... a diabli wiedzą .... miesiąc, może dwa, jak wam przyślą .. tzn
    pracodawcy wspomniane nakazy i wystąpienia ........
    Ty już tego nie musisz oglądać ..... z tego rozliczą pracodawcę zazwyczaj
    przy rekontroli.

    > jak sprawić aby ktoś sprawdził jak wyglądał rtaport pokontrolny czy był
    > uczciwy i sprawiedliwy???? obiektywny?
    > z całej afery wyniknęły tylko kłopoty bo ani nie zapłacili nam o soboty
    ani
    > nie może,my ich odebrać (ponad 10 w przeciągu ostatnich3- 4 miesięcy)
    > a tylko kierownica nam skarzy się że niedobrzy jesteśmy świnie bo firmy
    nie
    > kochamy.,.. a tak ciężko teraz o prace....

    Czy by ł uczciwy ...... wg pracodawcy nie był uczciwy ... za dużo zawierał
    ..
    Wg was był nieuczciwy ... za mało zawierał ....
    Czyli reasumując .... nie przeszkadzaj człowieku w połowie pracy inspektora.

    > zmieniłbym prace gdybym mógł.!!!!
    > podać ich do sądu? można ale wtedy strace prace..

    > chu...wą ale jednak tyle tylko teraz mam..

    Jeśli moi koledzy będą nie w humorze .. albo będą mieli "chumor"
    wtedy dokopią Ci za ciulowe wypowiadanie swoich myśli

    > KOMUNO WRÓĆ!!!!!!!

    ejjjjjjjjj nie ta grupa .... z życzeniami po cuda to na religijny

    pozdrawiam
    fart

    ps.
    i niech mi ktoś napisze, że jestem niekulturalny ... albo lepperze