  • Data: 2024-10-24 07:00:54
    Temat: Re: imigranci
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W obrębie kraju, poza nielicznymi wyjątkami jak własnie Singapur.
    > Natomiast między poszczególnymi krajami w Azji Pd-Wsch takich dużych
    > kontrastów nie ma.

    Też są ogromne - Tajwan-Birma chociażby. Ale też pewnie mnóstwo innych -
    Bangladesz - cokolwiek;)

    Są róznice ilościowe, ale nie jakościowe. Biedę masz
    > i w Chinach i Malezji i Indonezji i Tailandii i Wietnamie i innych.
    > Indie, Bangladesz, mają duzo więcej rzucającej się w oczy skrajnej
    > biedy, ale to nieznaczy, że skrajnej biedy nie ma i w innych
    > wymienionych.

    Jest. Ale to że w każdym kraju jest skrajna bieda, nie znaczy że nie
    masz dyżych dyspoporcji między krajami.

    > A kto tak gada?

    Tu akurat Kwiatek.

    > Powinni miec warunki, aby mogli taki poziom zycia
    > osiagnąć na podobnej zasadzie jak moga to osiągnąc obywatele.

    To znaczy konkretnie co? Zasadniczo mają. Nawet więcej bo uczelniom się
    bardziej opłacają niż obywatele.

    > Z tą
    > poprawka, że powinno sie im pomóc znaleźć w nowym kraju i zniwelowac
    > róznice podstawowe, np. edukacji.

    Z tym akurat problemu nie ma. Poza tym, że oni studiują na ogółe w celu
    wizy studenckiej a nie edukacji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!