  • Data: 2024-10-24 15:59:19
    Temat: Re: imigranci
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Oct 2024 15:47:39 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > Mieszanie ras?
    > cyt.
    > Soros: UE powinna przyjmować milion uchodźców rocznie
    > +
    > Viktor #Orbán: ,,Soros ma plan sprowadzenia miliona migrantów rocznie,
    > aby zmienić tradycyjny wizerunek kontynentu europejskiego, który jest
    > chrześcijański i europejski, w kontynent mieszany, kontynent o mieszanej
    > populacji
    > To jest istota planu Sorosa".

    A po co Sorosowi mieszać rasy? Co on z tego ma? A co do miliona, to
    ostatnio PIS walnie Sorosowi pomagał. Jakieś 300 tys. z tego miliona...
    tyle że tu przynajmniej sprawa była jasna. Od każdego wzięto po paręset
    do paru tys. EUR do podziału między swoich :) A Soros ma dosyć własnej
    kasy. No, niech mi ktoś wytłumaczy po co Soros miesza rasy.
    --
    Jacek
    I hate haters.