    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: imigranci
    Date: Wed, 23 Oct 2024 18:51:38 +0200
    <I8YPO.113484$CStb.86689@fx12.ams1> <veq3l7$8hn$10@news.chmurka.net>
    <3W0QO.61217$L1ba.49805@fx14.ams1> <veravu$mkl$2@news.chmurka.net>
    <LlhQO.8840$ALMc.1717@fx01.ams1> <vesnr2$e9u$2@news.chmurka.net>
    <N4mQO.61221$L1ba.58935@fx14.ams1> <vevi07$ev1$3@news.chmurka.net>
    <vevlr3$gdf$3@news.chmurka.net>
    <odhslrtd22n9$.pldql7vqui5u.dlg@40tude.net>
    <vf8ve3$s9b$2@news.chmurka.net>
    <5...@4...net>
    <vfb75q$vct$1@news.chmurka.net>

    On Wed, 23 Oct 2024 18:10:35 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Od początku czego?

    poważniejszego kryzysu, tzn ilości

    > Gdyby pierwszy ponton, który wylądował na ziemi
    > włoskiej został grzecznie, acz stanowczo odprawiony zamiast stosować
    > przepisy o ratownictwie morskim, to by problemu nie było.

    Nie wiem czy tak można, jak ponton/łajba nie nadaje się transportu.
    Zresztą desprerat przedziurawi, i co mu zrobisz - wrzucisz do morza,
    czy skleisz?
    A on zawróci i przypłynie w inne miejsce :-)

    Poza tym jest prawo o azylu.

    No i ... Włosi nie potrzebują rąk do pracy?

    > Tyle, że to na 180 dni

    A potem następna?

    > Tylko jakoś ten obcokrajowiec musi do Polski dotrzeć. My mamy Białoruś.

    Normalnie może dotrzeć. Samolotem czy pociągiem.
    Jak ci, co otrzymali wizy.

    Skoro u nas mogą okazjonalnie pracować i mieszkać Amerykanie,
    Koreańczycy, Japończycy, czy Wietnamczycy, Ukraincy i Filipińczycy,
    to co zabroni Niemcom sprowadzic sobie pracowników?

    J.