  • Data: 2024-10-23 02:15:45
    Temat: Re: imigranci
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-10-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Odpowiadam na to, co napisałeś. Państwo ich pod wieloma względami
    > traktuje lepiej niż obywateli.

    No rozumiem, że odpowiadasz na to co napisałem, ale zasadniczo kontekst
    tez jest wazny :)

    > Zasadniczo można. I jak stają się zbyt roszczeniowi to należy.

    Czyli dwie kategorie obywateli? Lepszy i gorszy sort?

    > Jestem za. Ale dalej mam wątpliwości czy będzie to dobrowolne, bo w
    > przypadku muzułmanów wyrzeczenie się wiary często jest karane śmiercią,
    > a człowiek bez religii jest najgorszym odpadem człowieka. Więc ten, tego
    > z tą dobrowolnością.
    >
    > Ale poważnie - jak się u was stwierdza czy ktoś podlega pod szariat czy nie?

    Nie wiem i nie mogę na szybko odszukac. Spodziewam się, ze po pierwsze,
    jak twierdzisz, że jesteś muzułmanem to jesteś, no chyba, że
    rzeczywistość wskazuje na coś innego. I odwrotnie, to, że twierdzisz, ze
    nie jesteś, nie oznacza, że nie jesteś. Czyli w sytuacjach spornych sąd
    będzie badał.

    --
    Marcin