  • Data: 2024-10-23 06:29:02
    Temat: Re: imigranci
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Się nieemigruje bo nie ma jak i nie ma aż takich kontrastów.

    Akurat w Azji kontrasty ekonomiczne są ogromne w porównaniu z Europą.

> [...]
    > 4 miliony rezydentów czy 6M populacji, no to tego już trochę jest. Z
    > tego jakieś 60-70% to robotnicy niewykwalifikowani, głównie Indie i
    > Bangladesz. Nieumniejszając im nic z szlachetności, uczciwości i
    > pracowitości, sądzę, że wielu z nich, jakby mogło rzuciłoby sie na
    > socjal to by się rzuciło. Ale nie ma jak bo nie ma socjalu nawet dla
    > obywateli. A jednak im na tej robocie zalezy i nikt ich siłą nie
    > sprowadza. Co wiecej, czesto wiąże się to dla nich z ekstra kosztami, bo
    > zwykle i różne agencje chcą na nich zarobić.

    No właśnie - socjal jest problemem.

    > Zapostulowałeś, że jak ktoś przybywa do nowego kraju to ma takie same
    > warunki edukacji i zawodowej kariery jak wieloletni tego kraju rezydent.

    Nie wydaje mnie się. Wręcz przeciwnie - generalnie mają gorszy start i
    bez zaawansowanego komunizmu tego nie zmienisz. Co powoduje, że wszelkie
    gadanie o tym że należy im zapewnić ten sam poziom życia co obywatelom
    to będzie ok, jest to prostu głupim gadaniem bez pokrycia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!