  • Data: 2005-08-21 09:28:00
    Temat: Re: ile
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale pedofilia polega na pociągu seksualnym do dzieci, a nie młodzieży.
    > A kodeks karny chroni dzieci i młodzież do lat 15-tu. Tu jest właśnie
    > różnica. Nie każdy chroniony tym przepisem jest dzieckiem, a tym samym
    > nie każdy ze skazanych jest pedofilem.

    jak najbardziej sie zgadzam, ale wiesz jak sa szmaceni tacy ludzie w
    mediach,
    jzu pisalem na grupie o 20 latku ktory chcial sie .. z chlopakiem 14 letnim
    za jego pzryzwoleneim,
    nie dosc ze zrobiono z niego zbrodniarza to dziennikarze akcji "o jednego
    mniej"
    przeszli sie po sasiadach i powiedzieli z ejest pedofilem, az mnie krew
    zalala, mimo iz
    chloapka nie znam. I teraz przy sprawie karnej (bo taka powinien zalozyc
    tym dziennikarzom) -
    , dziennikarze moga sie powolywac na te chora defionicje.

    NIe uwzam by interes publiczny wymagal w jego przypadku ujawiania
    publicznego czegokolwiek bylo zwykle zeszmacenie
    zniszczenie czlowieka. NIe yl gwalcicielem, nie zmuszal nikogo do niczego,
    wiec nie stanowi absolutnie zadnego zgrozenia.

    Nie zdziwiolbym sie gdyby te grozby (opstatnio mowili w tv ze dziennikarzom
    grozono) dotyczyly tego czlowieka,
    uwazam za niemoralne uamwianie sie na seks z 14 latkeim przez np 30-40
    parolatka i za glupote (mogli poczekac rok)
    jakis tam ryrok otrzymac powinni ale zbrodniarzy z ich robic to juz bardzo
    duze przegeicie (a co przy tym idzie oplakiwanie ze sedzia uchylil areszt),
    co innego zmuszanie,
    co innego wykorzystywanie dziecka ktore nie ma swiadomosci tego co robi
    (14,13,12 letni "dzeiciak" ma pelna swiadomosc ) ,
    gwalt a seks za zgoda obu stron.

    to tak na marginesie.

    P.