  • Data: 2005-08-20 23:02:07
    Temat: Re: ile
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fryzjer" <r...@w...go2.pl> napisał w wiadomości
    news:d79zn18r7d0o.ukybz3r0xhzg.dlg@40tude.net...

    > No, a dziewczyna nie?

    Moim zdaniem ani jedno, ani drugie. Mimo wszystko 15 letnia
    dziewczyna, to nie dziecko. Co oczywiście nie oznacza, że należy od
    razu iść z nią do łóżka. Choć u Romów w tym wieku już dziewczyny są
    doświadczone.

    Zdaje mi się, że autorowi słownika, gdy napisał "zaburzenia seksualne,
    polegające na odczuwaniu popędu płciowego do dzieci" chodziło o dzieci
    w rozumieniu tego słownika. A słownik pod hasłem "dziecko" definiuje
    go jako osobę w wieku od urodzenia do wieku młodzieńczego.