  • Data: 2005-08-20 22:54:58
    Temat: Re: ile
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > To zależy dla kogo i jakich konsekwencji. Jeśli ma poniżej lat 15, to
    > pomimo jej zgody partner popełnia przestępstwo. Przy okazji zawsze się
    > zastanawiałem, co by zrobił sąd, jakby dwóje 14-to latków zostało
    > złapanych na tym, ale to na marginesie. Poza tym tak do 18-tu lat

    Pod KK przecież 14-latek zasadniczo nie podpada.

    Swoją szosą obawiałbym się o to, czy czasem ktoś nie mógłby się
    przyczepić do ich rodziców...

    > rodzice dziewczyny mogą próbować zgłaszać zgwałcenie. Z reguły pada to
    > później, jeśli dziewczyna twardo stoi na stanowisku, ze chciała. Ale

    A rodzice mam nadzieję dostają wyrok za fałszywe zeznania albo coś w tym
    stylu?

    > jak zmieni zdanie, to może być kłopot. Jak jest starsza, to już z
    > reguły nie zmienia zdania.

    Śmiem twierdzić, że nie ma ostrej reguły wiekowej - pełnoletniość
    formalna nie robi z kretynki odpowiedzialnej dorosłej. Niestety.

    > A inne konsekwencje zawsze mogą być, choć skoro już wiesz, że jakieś
    > mogą być, to zakładam że z tych innych zdajesz sobie sprawę.

    Jeśli nie wie, niniejszym dedykuję mu wiadomoą piosenkę zespołu Big Cyc ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)