    From: "Michał" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hurtownia nie wydała towaru
    Date: Thu, 27 Jan 2011 19:43:01 +0100

    Dziękuję za odpowiedzi.

    Zgaadza się, że sam bardzo przegapiłem sprawę, ale zmyliły mnie wcześniejsze
    dobre stosunki z tym dostawcą,
    pomyłka była tak oczywista, że byłem przekonany o możliwości skutecznego
    telefonicznego wyjaśnienia.
    Zapewne jest tak jak piszesz, celowo nikt nie chciał wprowadzić nas w błąd,
    ale ktoś olał wyjaśnienie tematu, i przypomniał sobie o nim dopiero pod
    koniec roku gdy została nie zapłacona faktura,
    a że hurtownia była już po inwentaryzacji, wykonanie korekty do tej dostawy
    wiązałoby się z powstaniem braku na magazynie,
    więc jedyną opcją aby nie ponieść konsekwencji, było ponowne wezwanie do
    zapłaty.

    Dostawca to duża hurtownia "sieciowa", posiadająca kilka oddziałów w polsce
    i zintegrowany system komputerowy,
    więc na pewno po inwentaryzacji są tworzone w systemie protokoły nadwyżek i
    niedoborów,
    zastanawiam się tylko, czy w przypadku sprawy sądowej, sąd ma możliwość
    zarządania od hurtowni dokumentów związanych
    z inwentaryzacją.

    Obawiam się, że na oświadczenie kierowcy o tym, że nie przewoził takiej
    ilości towaru nie mam co liczyc,
    wiadomo czego mógłby sie później spowiedziwać ze strony swojego pracodawcy.

    "Nieoficjalnie" wszyscy pamiętają sytuację, wiedzą o problemie, i
    odpowiedzialność zrzucają na kierownika hurtowni
    który był odpowiedzialny za wyjaśnienie tematu, a kierownik zamiast wyjaśnić
    problem, przekazał magazynierowi informację
    że "wszystko jest załatwione". Na chwilę obecną jedyne tłumaczenie
    kierownika hurtowni to "WZ podpisana = towar dostarczony".

    Michał