    Date: Thu, 27 Jan 2011 19:03:29 +0100
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hurtownia nie wydała towaru

    Użytkownik Michał napisał:

    > Czy w działaniach magazyniera można dopatrywać się celowej próby
    > wprowadzenia odbiorcy towaru w błąd ?

    Ja bym się nie dopatrywał, mogło to też być zwykłe olewacto i
    zapomnienie. Teraz krycie własnej dupy bo by powstała takie manko w
    magazynie z którego trzeba się tłumaczyć.

    > Czy Grupowicze widzą jakąkolwiek szansę wyjaśnienia tej sprawy na drodze
    > prawnej ? Wartość towaru nie wydanego przez hurtownie to kilka tysięcy
    > złotych.

    Pytanie jakie masz dowody na to co napisałeś. Jak tylko rozmowy i
    podpisaną WZ to będzie ciężko bo w sądzie wszyscy będą twierdzić że ci
    ten towar w takiej ilości wydali. Pewną wskazówką może być taka właśnie
    nadwyżka w remanencie, ale to cienka sprawa i zależna od tego czy da się
    to sprawdzić i przedstawić jako dowód.

    Też sam przegapiłeś sprawę, nie zamawia się nowego towaru zanim
    hurtownia nie załatwi do końca dostawy starego. Jakbyś na piśmie po
    miesiącu lub dwóch napisał prośbę o korektę do błędnie wystawionej
    faktury to już był by jakiś ślad. Teraz po prostu na piśmie żądaj
    wydania brakującego towaru lub wystawienia korekty, jak tego ci odmówią
    to pozostaje tylko sprawa sądowa.