  • Data: 2013-07-24 15:06:57
    Temat: Re: hosting, kradzież, brak informacji
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Ciekawe, czy tam naprawde były zaszyfrowane hasła, czy moze jakies hashe
    > wyliczone z haseł...

    Najlepiej nie gdybać, tylko czytać u źródła.

    http://status.ovh.net/?do=details&id=5070

    "The European customer database includes personal customer information such as:
    surname, first name, nic, address, city, country, telephone, fax and encrypted
    password. The encryption password is "Salted" and based on SHA-512, to avoid
    brute-force attacks."

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl