    From: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hmm tematy znikaja??
    Date: Fri, 10 Jan 2003 17:21:20 +0100

    Ja nie mogę, bo zniknęły. U mnie, to wygląda tak, jakbym go nie wysłał, tyle
    że obok wątku pojawia się ikonka ze strzałeczką (OUTLOOK EXPRESS 6.0 -
    oznacza, że wysłano odpowiedź) i wiadomość zostaje przeniesiona do
    wiadomości wysłanych. Już kilka razy zorientowałem się, że w wątku jest
    odpowiedź na mój post, ale mojego postu ja przynajmniej nie widzę. Pewnie
    musiał się wyświetlić innym, bo przecież na niego odpowiedziano.

    Zresztą pewnie to nie tylko mój problem. Zauważ, że co jakiś czas w wątku
    pojawia się 2-3 razy ta sama wypowiedź tej samej osoby. Tak jedna pod drugą.
    Podejrzewam, że pewnie ta osoba tez nie widziała własnej odpowiedzi w wątku
    i wysylała ją po raz kolejny aż zobaczy. Tyle, że inni ją widzą właśnie 2-3
    razy. Jeśli próbujesz wyjaśnić tę sprawę, spróbuj zapytać tamte osoby, czemu
    wysyłały tę samą wiadomość kilka razy. Ja odkąd zaobserwowałem to zjawisko,
    staram się nie ponawiać wysyłki, pomimo tego, że jej nie widzę. Ufam, że i
    tak się wyświetliła innym.

    Co ciekawe, na innych grupach dyskuzyjnych podobnego zjawiska nie
    zauważyłem, ale tam wypowiadam się sporadycznie, więc może z tego powodu.

    Pozdrawiam:

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3