  • 1. Data: 2003-01-08 21:38:59
    Temat: hmm tematy znikaja??
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    albo mi sie wydaje albo pare godzin temu byl tytaj temat o terminie
    przedawnien kary za przejazd bez biletu - teraz go nie widcze- MPK z calego
    kraju robi naciski?? :))

    leon
    --
    "Geniusz może mieć swoje ograniczenia,
    ale głupota nie jest tak upośledzona."

  • 2. Data: 2003-01-08 23:03:10
    Temat: Re: hmm tematy znikaja??
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > albo mi sie wydaje albo pare godzin temu byl tytaj temat o terminie
    > przedawnien kary za przejazd bez biletu - teraz go nie widcze- MPK z
> [...]

    Racja... cos jest nie tak!

  • 3. Data: 2003-01-09 08:16:09
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    "Użytkownik "mp" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Piszę z następującym problemem. Cztery lata temu moja dziewczyna dostała
    > karę za brak biletu, a właściwie za nie posiadanie legitymacji.
    > Pierwotnie miała tą legitymację donieść, ale o zapomniała sobie o tym i
    > dostała karę taką jak za brak biletu. Ostatnio przyszło do niej pismo że
    > sprawą zajął się komornik.
    > Czy orietuje się ktoś może jak długo obowiązuje taka kara?
    > Komornik w tym momencie nie ma możliwości ściągnięcia pieniędzy. Jeśli
    > sprawa uległa by przedawnieniu po 5 latach, to myślę że spokojnie ten
> [...]

    Sprawa przedawnia sie w 3 lata, jak mi sie wydaje, chyba ze wtym czasie
    druga strona rozpocznie dochodzenie jej przed sadem.

    Cezar"

    Zaznaczyłem go sobie zanim zniknął
    Sotb

  • 4. Data: 2003-01-09 18:28:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Ja już od pewnego czasu zauważyłem, że znikają niektóre posty. Widzę na
    przykład odpowiedzi na moje posty, ale ich samych już nie. Myślałem, że może
    coś nie tak z moim kompem, ale widzę, że to chyba jakiś problem ze strony
    serwisu.

  • 5. Data: 2003-01-10 01:54:05
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <avkfpg$32b$3@news.tpi.pl>, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > coś nie tak z moim kompem, ale widzę, że to chyba jakiś problem ze strony

    Możecie podać Message-ID postów które "zniknęły"?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2003-01-10 16:21:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Ja nie mogę, bo zniknęły. U mnie, to wygląda tak, jakbym go nie wysłał, tyle
    że obok wątku pojawia się ikonka ze strzałeczką (OUTLOOK EXPRESS 6.0 -
    oznacza, że wysłano odpowiedź) i wiadomość zostaje przeniesiona do
    wiadomości wysłanych. Już kilka razy zorientowałem się, że w wątku jest
    odpowiedź na mój post, ale mojego postu ja przynajmniej nie widzę. Pewnie
    musiał się wyświetlić innym, bo przecież na niego odpowiedziano.

    Zresztą pewnie to nie tylko mój problem. Zauważ, że co jakiś czas w wątku
    pojawia się 2-3 razy ta sama wypowiedź tej samej osoby. Tak jedna pod drugą.
    Podejrzewam, że pewnie ta osoba tez nie widziała własnej odpowiedzi w wątku
    i wysylała ją po raz kolejny aż zobaczy. Tyle, że inni ją widzą właśnie 2-3
    razy. Jeśli próbujesz wyjaśnić tę sprawę, spróbuj zapytać tamte osoby, czemu
    wysyłały tę samą wiadomość kilka razy. Ja odkąd zaobserwowałem to zjawisko,
    staram się nie ponawiać wysyłki, pomimo tego, że jej nie widzę. Ufam, że i
    tak się wyświetliła innym.

    Co ciekawe, na innych grupach dyskuzyjnych podobnego zjawiska nie
    zauważyłem, ale tam wypowiadam się sporadycznie, więc może z tego powodu.

    Pozdrawiam:

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 7. Data: 2003-01-10 22:39:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Dodatkowo:

    Zauważyłem w tej chwili, że w wątku "11 letnie dziecko w sądzie" rozpoczęty
    03-01-10 g. 16:05 nie widzę mojego postu. Z mojej listy wysyłkowej wynika,
    że wysłałem go o 17:10. Ale on jest widziany przez innych. Jednak o g. 21:48
    Gabriela zripostowała mój post, cytując w nim moją wypowiedź. Wnioskuję z
    tego, że musiała go przeczytać.

    Czy to nie ciekawe? Pomiędzy czasem odczytania go przez Gabrielę (pewnie
    gdzieś około 21:30) a moim ściągnięciem listy (23:30) zniknął mój post.
    Jeśli nadal interesują Cię jego parametry, to zwróć się do Gabrieli. Pewnie
    ma zapisany mój post w swoim kompie i może Ci go przesłać.

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2003-01-12 02:23:14
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <avmtle$smi$2@news.tpi.pl>, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > pojawia się 2-3 razy ta sama wypowiedź tej samej osoby. Tak jedna pod drugą.

    Tak ale jest to bardzo typowy i dość często występujący problem
    outlookowców. Smiem twierdzić, że tu pies pogrzebany, ewentualnie i z o
    wiele mniejszym prawdopodobieństwem, po stronie serwera tpsa. Jeśli masz
    wątpliwości czy coś wyszło, to zwykle, wysłana wiadomość dochodzi w ciągu
    godziny (na ogół dużo wcześniej) do googla i możesz sobie ją obejrzeć np.
    tak:

    http://groups.google.com/groups?safe=images&ie=UTF-8
    &oe=utf-8&as_uauthors=Robert%20Tomasik&lr=&as_scorin
    g=d&hl=en

    Jeśli jej tam nie ma to są 3 możliwości: Twój outlook robi be, serwer tpsa
    robie be, lub jakiś złośliwiec kasuje Twoje posty (wysyła cancele). To
    ostatnie można sprawdzić na news-archive.icm.edu.pl który archiwizuje ruch
    w pl.* i alt.pl.* włączając w to "controlle" czyli polecenia kasujące.

    W tym wątku o 11-latku o którym dalej pisałeś, widziałem Twoje posty w
    momencie kiedy twierdziłeś, że ich nie ma, tak że raczej nikt nie
    canceluje. Jeśli jednak masz poważne wątpliwości i wykluczasz problemy z
    outlookiem, to powinieneś zgłosić sprawę na pl.news.admin.

    Marcin

  • 9. Data: 2003-01-12 11:36:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Outloocka nie wykluczam, więc nikomu nie będę zawracał głowy tą bzdurą.
    A swoją drogą, jaks ie ten cancel wysyła? Może być na priv, tylko usuń co
    nieco z adresu.
    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3