  • Data: 2004-06-12 11:55:02
    Temat: Re: hipoteka i rejestr listów zastawnych
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wiem czy syndyk będzie chciał czekać kilkadziesiąt lat aż spłacę
    > kredyt....

    Umowa kredytu nie wygasa jezeli ogloszono upadlosc banku (wyjatek:
    jezeli nie przekazano srodkow pienieznych). Syndyk nie ma prawa
    wypowiedziec umowy ze wzgledu na upadlosc lecz po prostu wierzyciele
    zaspokoja sie z wierzytelnosci banku wynikajacej z zawarta z toba umowa
    kredytu, czyli po prostu ktos ja kupi i jemu bedziesz splacac ten kredyt.

    Konrad