    From: "www.czarnalista.com symboli sądownictwa"
    <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hau, hau, hau!
    Date: 28 Aug 2005 18:16:05 +0200

    > podobno kogoś kiedyś zabiłeś.
    > Taką ma wartośc to, co piszesz.

    Sędzia Dariusz C. wcale nie podobno, ani prawodopodobnie, tylko faktycznie
    ogłosił upadłość firmy, której majątek następnie trafił do biznesu z nim samym
    powiązanym (dokładnie, to dzisiaj w tej nieruchomości znajduje się "uczelna
    prawa" EWSPA, której Czajka jest założycielem). Co tutaj jest niejasne? To się
    wprost nazywa czerpanie korzyści materialnych z prowadzonych przez sędziego
    spraw. (kropka)

    Obawiam się, że na zachodzie sędzia siedziałby dawno w więzieniu (nie
    prawdopodonie, tylko siedziałby tak jak dziś Pęczak siedzi za firanki), a
    sprawa upadłościowa trafiłaby do ponownego rozpatrzenia, skoro zachodzi
    FAKTYCZNA (a nie domniemana) stronniczość sędziego powodowana korzyścią
    materialną, którą sędzia nie przyjął, ale sam sobie wziął. Co może być
    gorszego? To jest to samo, gdyby został na żywo przyłapany na wzięciu łapówki
    od jednej ze stron za określone rozstrzygnięcie sprawy, a wszystko nagrała
    kamera TVN'u.

    W przypadku sędziego Czajki obejdzie się bez nagrania TVN'u, ponieważ wszystko
    jest w dokumentach, a ich kopie możesz sobie przeczytać w prasie (kopie
    artykułów na stronie http://www.upadloscian.org.pl ). Jeśli masz nadal
    wątpliwości, to może udaj się do uczelni EWSPA, a tam z pewnością wszystko Ci
    wyjaśnią - to przecież specjaliści. Po drodze wstąp do OW Zrzeszenia Prawników
    Polskich, z Dariuszem Czajką jako prezesem - tam też znają się na rzeczy.

    > Nauczyłem się oceniać sprawy, gdy zobacze co jest w ich aktach, bo
    > jeszcze nie widziałem rzetelnej medialnej relacji z procesu.

    A to specjalista z Ciebie.. Wcale nie taki jeleń, ale "stary wyjadacz" ;)

    interesowało Cie to? To po co się wtrącasz.

    > bo denerwuje mnie czytanie w kolko o tym samym

    Wygląda więc, że jesteś niezadowolony a wręcz już rozdrażniony tym, że
    nieustannie umieszczane są komentarze na temat sędziego Dariusza Czajki. tak?

    Niewątpliwie drugą osobą, którą równie mogą denerwować te komentarze to sam
    zainteresowany - sędzia Dariusz Czajka. To dobry start - macie już coś
    wspólnego. Może powinniście zacieśnić współpracę na stopie oficjalnej, jeśli to
    jeszcze nie nastąpiło? Może mógłbyś wykładać logikę w ich uczelni EWSPA.
    Wygląda na to, że pieniędzy im nie brakuje, więc pewnie z pensji byłbyś
    zadowolony. Pieniądze nie śmierdzą, co?

    PS. tak bardzo nie interesuje Cię ta sprawa (jak pisałeś), a jednak pełno
    Ciebie tutaj. Coś tu się nie zgadza. Problemy z logiką?

    PS2. jest już późno po południu. Sugeruję udać się na leżakowanie. Praca pracą,
    ale może warto odpocząć? Powoli oddychać i unikać stresów, a nie emocjonować
    się w sprawie sędziego Czajki, którym i tak prędzej czy później zajmie się
    prokuratura.

    Karaluchy pod poduchy!