  • Data: 2005-04-11 14:22:50
    Temat: Re: hack w dobrej intencji
    Od: "pytacz" <h...@p...onet.pl.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

    >Oczywiście że prawne, jeżeli Twój kolega chciał postepować prawnie to
    >mógł wskazać błędy w zabezpieczeniach, nie łamiąc ich.Również mógl
    >poprosić o zgodę na "włam" w celu ujawnienia słabości zabezpieczeń.
    >Każde inne postępowanie jest bezprawne. Inną kwestią jest tu wymiar
    >kary na który może mieć wpływ zamiar tego pana jego motywacja itd.

    Mysle jednak, ze o jakiejs odpowiedzialnosci karnej nie ma mowy, gdyz chyba
    przy takiej szkodliwosci dzialania, wszystko rozgrywa sie na zasadzie admin
    ISP - uzytkownik jego sieci. Czy jednak wiadomo, czy abuse (w tym wypadku to
    byla TePsa), odetnie mu od razu Internet, czy moze udzieli mu jakiegos
    ostrzezenia?