  • Data: 2002-11-10 20:59:45
    Temat: Re: gwarancja w wypadku zamkniecia sklepu
    Od: "Deuter" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> wrote in message
    news:aqmfm8$88k$1@news.tpi.pl...
    > gwarancja i sprzedaz to umowy cywilnoprawne pomiedzy osobami fizycznymi
    wiec
    > niezaleznie od tego ile biznesow prowadzi wlasciel to obowiazuje go umowa

    Ja dorzuce jeszcze swoje pytanie do tematu.
    W czerwcu 2001 kupiłem CDRW w firmie Cezar, w grudniu pojechała do
    naprawy/wymiany gwarancyjnej. Po 2 miesiącach ( luty 2002), po kilku
    monitach dostałem odpowiedz że będzie zwrot pieniędzy, troszkę się zdziwiłem
    bo wiadomo że firma zrobi wszystko byle gotówki nie oddać. Po miesiącu i
    kilku telefonach dostałem fakture korygującą do podpisania którą podpisałem,
    odesłałem i czekałem na pieniązki. Po dalszym miesiącu dowiedziałem się że
    firma ogłosiła upadłość. Po kilku miesiącach dostałem pisemko (ksero) z
    właściwego sądu o postępowaniu układowym Cezara z wierzycielami. Pół roku
    mineło i nic.
    Czy moje pieniądze są stracone ?
    TIA