eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja w wypadku zamkniecia sklepu › Re: gwarancja w wypadku zamkniecia sklepu
  • Data: 2002-11-22 14:53:34
    Temat: Re: gwarancja w wypadku zamkniecia sklepu
    Od: Kratylos <k...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Boguslaw Szostak wrote:
    > "Kratylos" <k...@n...net> wrote in message
    > news:3DDA290C.6080306@netscape.net...
    >
    >>Wieslaw Tomczak wrote:
    >>
    >>>gwarancja i sprzedaz to umowy cywilnoprawne pomiedzy osobami fizycznymi
    >>
    > wiec
    >
    >>>niezaleznie od tego ile biznesow prowadzi wlasciel to obowiazuje go
    >>
    > umowa
    >
    >>>WT
    >>>
    >>
    >>a czy moglbys mi powiedzec na podstawie jakich aktow prawnych wyciagasz
    >>te wnioski?
    >>chodzi mi o to jak ma uargumentowac moje stanowisko ex-wlascicielowi aby
    >>naklonic go do przestrzegania warunkow gwarancji
    >
    >
    > Sprzedawca odpowiada z tytulu rekojmi.
    > Jesli "sprzedawca" byl osoba fizyczna lub spolka nie majaca osobowosci
    > prawnej,
    > to wg mnie odpowiada niezaleznie od tego czy prowadzi czy nie prowadzi dalej
    > dzialanosci.
    >
    > Natomiast z tytulu gwaracnji odpowiada ten, kto jest gwarantem.
    > Prosze dobrze popatrzyc w karte gwarancyjna - moze to producent ?
    >
    > Boguslaw
    >
    >

    nie wyraznie sklep - pieczatka nazwy sklepu + imie nazwisko wlasciciela.
    rekojmia to tylko 3 miesace?

    --
    pozdr.
    Kratylos
    www.civilizowana.prv.pl
    ICQ # 57948561

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1