eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja w wypadku zamkniecia sklepu › Re: gwarancja w wypadku zamkniecia sklepu
  • Data: 2002-11-10 20:41:43
    Temat: Re: gwarancja w wypadku zamkniecia sklepu
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    gwarancja i sprzedaz to umowy cywilnoprawne pomiedzy osobami fizycznymi wiec
    niezaleznie od tego ile biznesow prowadzi wlasciel to obowiazuje go umowa
    WT


    Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6fa3.0000122e.3dceb161@newsgate.onet.pl...
    > Sytuacja jest nastepujaca. Komputer kupiony w sklepie, 2 lata gwarancji na
    > sprzet, po roku pad twardy dysk (Segate), okazuje sie ze sklep juz nie
    > istnieje, wlasciciel zalozyl sobie zupelnie inny biznes. Czy istnieje
    jakis
    > sposob na wyegzekwowanie gwarancji np zwrocenia sie do do
    > producenta/dystrybutora dyskow twardych danej marki?.
    > Czy nie da sie scignac ex wlascicela sklepu?
    > Co mozecie poradzic w tej sytuacji?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1