    From: JFK <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja/rekojmia jak to sensownie rozegrac?
    Date: Wed, 11 Feb 2004 11:35:09 +0100

    On Wed, 11 Feb 2004 09:46:15 +0800, Marcin Debowski wrote:
    tawowo nie przysługuje - gwarancja nie jest w ogóle obowiązkowa..
    > Jeśli skorzystałeś z gwaracji, to TWoje prawa powinien zawierać dokument
    > gwarancyjny.

    tego sie obawialem
    w akrcie niestety nic nie ma:(
    moge sie jedynie upierac z skoro wystapila niemoznosc naprawy to musza mi
    zwrocic pieniadze badz identyczny nowy sprzet wolny od wad bo tyle mam
    zapisane w gwaracji
    ale tu znow nie wiem jak sesnownie sie o to wyklocac skoro np nie ma
    mozliwosci nie przyjecia towaru (kurier go przynosi i czesc)

    > Pytania:
    > - czy jest to zgodne ze specyfikacją modelu? - czy jest to zgodne z
    > zapewnieniami sprzedawcy?

    sprzedawcy tak - ten nie mowil zupelnie nic :)
    specyfikacji - nie wiem na oczy nie widzialem zadnej powaznej specyfiacji
    jesli chodzi o stabilnosc obrazu musze co prawda wczytac sie jeszcze w
    norme iso poniewaz jej podelga ow monitor ale ogolnie obawiam sie ze
    nikomu do glowy nie przyszlo ze mozna cos az tak spie..... zeby pozbyc
    sie najwiekszej (jedynej waznej) zalety lcd. a wyglada na to ze wtopili z
    cala powazna seria. jesli nie ze wszystkimi
    tylko ze prosciej jest zwodzic tych kilku klientow niz przyznac sie do
    bledow. Co prawda na razie jest to opinia nie poparta powaznymi dowodami
    wiec czysto subiektywna, ale powaznie sie obawiam ze tak sytuacja bedzie
    wygladac :(
    > Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedź brzmi "nie", to są
    jakieś
    > podstawy do dalszych działań. Jeśli serwis będzie się upierał, że
    > wszystko jest ok, to widzę jedynie szanse w najęciu rzeczoznawcy.
    > Skontaktuj się z jakimś lokalnym oddziałem Federacji Konsumentów,
    > powinni pomóc bardziej konkretnie.
    pewnie na tym sie skonczy
    mam jednak jeszcze jedno pytanie
    na oficjalnej stronie internetowej jest specyfikacja techniczna tego
    modelu i ma on zapisane ze posiada system 6-axis powyzej jest ladnie
    wytlumaczone czym ow system jest
    czytalem te specyfikacje jeszce przed zakupem
    bardzo mnie to ucieszylo bo choc nie bylo to najwaznijesze to jednak
    moglo mi sie jako fotgrafowi-amatorowi przydac
    okazalo sie ze monitor nie ma tej funkcji
    nie zamrtwilo mnie to o tyle ze kolory wyswietlal tak czy siak duuzo
    lepiej niz inne lcd. teraz zastanawiam sie czy moge ich wychaczyc o
    niezgodnosc reklamy z stanem faktycznym
    z tym ze nec moze sie bronic ze obecna wersja strony www nie jest
    identyczna z tym co bylo wtedy
    obecna kopie na dysku juz mam
    owczesnej nie . Da si jakos sprawe rozegrac?
    pozdrawiam jeszcze raz
    --
    JFK (Jakub F. Kasica)