eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja po polsku › Re: gwarancja po polsku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Beny" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja po polsku
    Date: Fri, 24 Mar 2006 19:39:45 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <e01e3i$3rh$1@news.onet.pl>
    References: <dvunmp$vbe$1@news.onet.pl> <o...@4...net>
    <dvupck$54n$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: marek174.net.autocom.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1143225266 3953 213.134.170.120 (24 Mar 2006 18:34:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Mar 2006 18:34:26 +0000 (UTC)
    X-Sender: oxr5e9oYvOIsFLdrPhlAW9IM40Odbmj0
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:376401
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    news:4423b899@news.home.net.pl...
    > Czy sprzedawca poinformowal cie przy zakupie o mozliwosci wystepowania
    > tych subpixeli, i ze iles ich tam jest norma i nie podlegaja one
    > gwarancji czy niezgodnosci towaru z umowa??
    Skad nic takiego nie mowil! Dlatego chce dochodzic swoich praw...

    > Czy wiedziales o tym w momencie zakupu??
    Nie wiedzialem. Sprzedawca nic nie wspomnial o mozliwosci wystepowania bad
    pixeli i normie, ktora o bad pixelach mowi tak a nie inaczej

    > Jesli na moje postawione pytanie odpowiedz brzmi "nie wiedzialem" to
    > owszem, nieznajomosc prawa szkodzi ale w tym wypadku sprzedawcy, i
    > prawo jest jak najbardziej po Twojej stronie.
    To mi sie podoba. Tylko zebym ja to dobrze rozegral, bo nie mam
    doswiadczenia. Ale zamierzam z Ustawami w rece udac sie do sprzedawacy i z
    pisemna reklamacja korzystajac z Niezgodnosci towaru. Niech sie ew. jesli
    nie przyjmie ustosunkuje na pismie.
    A czy to prawda, ze jesli mi nie przyjmie bo powie porpsotu "NIE" (a
    przeciez nie kaze mu) to powinienem wyslac pisemna reklamacje + laptopa na
    jego adres (oczywiscie z potwierdzeniem odbioru) i wtedy to juz nie bedzie
    mial wyjscia?

    --
    pozdrawiam
    BENY
    //odpowiadajac WYWAL_TO z adresu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1