eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja 2 lata › Re: gwarancja 2 lata
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja 2 lata
    Date: Wed, 15 Sep 2004 01:53:01 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 19
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl
    Message-ID: <ci8061$d0v$1@news.onet.pl>
    References: <p...@m...com.pl> <ci73fv$gnt$1@news.onet.pl>
    <p...@m...com.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2.eia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1095205889 13343 212.160.136.163 (14 Sep 2004 23:51:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Sep 2004 23:51:29 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:240725
    [ ukryj nagłówki ]

    maHo wrote:
    >
    > ok. czyli jeżeli w drukarce się coś ułamało/przepaliło/... to
    > znaczy się że nie ma niezgodności towaru z umową. ale jeżeli podczas
    > naprawy okaże się że np. od samego początku siedziało tam coś
    > co np. przeszkadzało głowicy, i teraz to "wylazł" i zablokowało
    > urządzenie, to wtedy mogę żądać od sprzedawcy naprawy/wymiany. czy
    > dobrze rozumuję?
    >
    bardzo teoretycznie, ale praktycznie Niezgodnosc Twoaru Z Umowa to najgorsze
    wyjscie dka klienta.
    To o czym akurat piszesz nie ma juz znaczenia bo musisz to udowodnic.

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1