eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja 2 lata › Re: gwarancja 2 lata
  • Data: 2004-09-16 08:14:22
    Temat: Re: gwarancja 2 lata
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kam wrote:
    > fi5h wrote:
    >> W przypadku niezgodnosci 14dni na poinformowanie, i 14 dni na
    >> zalatwienie roszczenia (oczywiscie sprzedawca musi byc caly czas
    >> aktywny)
    >
    > Nie ma żadnych dodatkowych 14 dni!
    A dlaczego to nie ma ? :)

    W ustawie jest wyraznie "
    Sprzedawca musi się ustosunkować do żądania konsumenta w terminie 14 dni,
    jeżeli tego nie uczyni, oznacza to, że uznał je za uzasadnione.

    "

    Ustosunkowac sie nie znaczy ze musi to zalatwic w 14dni. Sprzedawca ma
    wyrazic swoje stanowisko w tej sprawie.
    A dalej to juz kwestia umowy miedzy obiema stronami (np sprzedawca moze
    wyslac sprzet do autoryzowanego serwisu by ten doprowadzil towar do
    zgodnosci z umowa)
    >
    >
    > Przez część jest, przez wiele nie jest.
    > O wymianie sprzętu na sprawny, ale używany nie wspomnę...

    No tego to akurat nie wiem, ale czasami napewno.

    > KG

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1