eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja 2 lata › Re: gwarancja 2 lata
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: kam <X#k...@w...pl.#X>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja 2 lata
    Date: Tue, 14 Sep 2004 20:38:54 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 15
    Sender: k...@o...pl@host-ip2-184.crowley.pl
    Message-ID: <ci7dqq$kv9$2@news.onet.pl>
    References: <p...@m...com.pl> <ci73fv$gnt$1@news.onet.pl>
    <p...@m...com.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-ip2-184.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1095187098 21481 62.111.184.2 (14 Sep 2004 18:38:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Sep 2004 18:38:18 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
    Netscape/7.1 (ax)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en, ru
    In-Reply-To: <p...@m...com.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:240665
    [ ukryj nagłówki ]

    maHo wrote:
    > ok. czyli jeżeli w drukarce się coś ułamało/przepaliło/... to
    > znaczy się że nie ma niezgodności towaru z umową. ale jeżeli podczas
    > naprawy okaże się że np. od samego początku siedziało tam coś
    > co np. przeszkadzało głowicy, i teraz to "wylazł" i zablokowało
    > urządzenie, to wtedy mogę żądać od sprzedawcy naprawy/wymiany. czy
    > dobrze rozumuję?

    tak
    Przez pierwsze 6 miesięcy zadanie byłoby ułatwione, bo to sprzedawca
    musiałby wykazywać, że czegoś takiego nie było. Później udowodnić musi
    kupujący.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1