  • Data: 2002-03-30 15:45:26
    Temat: Re: gwarancja?
    Od: "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał Grześlak" <m...@g...izabelin.ids.pl> wrote in message
    news:4kkp8.59625$Rf.538452@news.chello.at...

    > nie, oni twierdza że okres gwarancji już minął więc nic się nie należy.
    > mi się natomiast wydaje, że skoro wstawili nowy bęben to na niego powinna
    > być nowa gwarancja.
    > czy dobrze myślę?

    Nie nowa gwarancja - ta pozostaje ta sama. Tylko termin gwarancji dla
    wymienionej części składowej liczy się od nowa.
    Czyli skoro gwarancja na bęben udzielona została na trzy lata, a w maju 2001
    założyli nowy bęben, to gwarancja na nowy bęben kończy się w maju 2004 roku
    (na podstawie 581/1 KC).

    Pozdro
    MAX