    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja
    Date: Sun, 20 Dec 2009 22:31:17 -0000

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:hgm1vv$f07$1@news.onet.pl...

    > Zamarza ten, co woli się upić na mrozie, niż być trzeźwy w noclegowni. W
    > tym zakresie jeszcze mamy wolny kraj. Bojówki państwowe jeszcze nie są na
    > tyle sprawne, aby każdego człowieka wsadzić tam gdzie urzędnik każe.

    Uogolniasz, to, ze glowna przyczyna jest alkohol nie oznacza, ze jedyna.
    Z zimna umieraja ludzie w domach bo nie stac ich na rachunki. Taki wzrost
    gospodarczy jest w polsce

    > Jak jeszcze wykażesz, że recesja gospodarcza jest połączona z
    > niezamarzaniem osób w zimie, to zawnioskuję dla Ciebie o Nobla :)

    Wiec poprosze:
    Polska ponoc - jako jedyny kraj nie przeszla recesji, jest jak to mowia
    Tygrysem Europy a w Poslce jest najwieksza smiertelnosc z powodu ochlodzenia
    organizmu. W takiej np. Francji ogarnietej kryzysem juz nie...
    Od poczatku grudnia w Polsce zmarlo 47 osob z powodu zimna. Doprawdy wielki
    to sukces...
    Jesli na tym ma polega wzrost gospodarczy, ze ma sie w dupie ludzi i niech
    sobie zamarazja bo to ich sprawa czy maja na opal czy nie - to naprawde ja
    juz wole ta ogranieta recesja anglie... dobrze, ze w UK nie ma wzrostu
    gospodarczego tylko recesja przynjamniej nikt nie umiera z wychlodzenia.
    ps.
    Polska przez ta wiadomosc stala sie jednym z glownych tematow dzisiejszych
    newsow na BBC.
    Tez sie zastanawiali, jak to jest, ze kraj ktorego ominela recesja, ktory ma
    wspanialy wzrost gospodarczy wychwalanych rzez premiera i prezydenta Polski
    a w jedna noc zamarza 15 osob! przy czym serwis BBC informowal, ze w Polsce
    2-cyfrowe mrozy to nie cos nadzwyczajnego! Zaznaczyli na BBC, ze tak
    naprawde byla to pierwsza tak zimna noc tej zimy w Poilsce a to dopiero
    grudzien.
    Ale jak sadze dla ciebie to jest ok, bo co, 15 osob pewnie sie schlalo i se
    zamarzlo... i co z tego - prawda?