  • Data: 2009-12-20 22:47:30
    Temat: Re: gwarancja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:
    > ps.
    > wlasnie doczytalem: wczoraj 15 osob dzis do 18 kolejne 14!
    > w ciagu weekendu (od piatku liczac) 40 osob zamarzlo! Ile zmarlo na
    > swinska grype?
    > Czy nie czas by "Tygrys Europy" cos wreszcie zrobil, czy rzad ma to gdzies?

    Obejrzyj sobie w internecie dzisiejsze Fakty (to taki dziennik
    telewizyjny). Policja i straż miejska chodzi po kanałach, szuka
    bezdomnych. Jednak nadal są tacy, którzy nie chcą do przytułku - bo pić
    nie można. W faszystowskiej UK pewnie by się takiego delikwenta
    aresztowało za włóczęgostwo, ale my tutaj żyjemy jak murzyny - jak ktoś
    chce sobie odmrozić uszy, to jego sprawa.

    > 40 osob zamarznietych w niecale 72 godziny!!! To przypominac zaczyna
    > czasy II wojny swiatowej!

    LOL :)

    > Czy cos jest nie tak w Polsce? A jesli mrozy potrwaja dluzej? Czy liczba
    > zamarznietych dojdzie przed swietami do 100!?! To sie dzieje w kraju
    > europejskim w UE? Czy moze to Mongolia czy Afganistan?

    A co tam u was, flegmatycy? Słyszałem, że lekkie mrozy przyszły, i od
    razu na lotniskach paraliż, a kolejka pod kanałem się zepsuła. Czy wy
    Mongolia?

    --
    Liwiusz