eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja....Re: gwarancja....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja....
    Date: Sat, 6 May 2006 08:49:15 +0200
    Organization: Polska-Katowice
    Lines: 44
    Message-ID: <1ni5sjodnvtam$.6lujoxc5huz9.dlg@40tude.net>
    References: <e3geso$p9d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bxi196.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1146898242 18475 83.18.242.196 (6 May 2006 06:50:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 May 2006 06:50:42 +0000 (UTC)
    X-Allegro: msprungk
    X-User: msprungk
    X-Swistak.pl: msprungk
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.41pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:385568
    [ ukryj nagłówki ]

    AxAy napisał(a):

    > Witam...
    >
    > oddalem Palmtopa ACER na gwarancji do serwisu blasc... i po 2 tygodniach
    > napisalem maila co z statusem naprawy ... 30 .03. 06r dostalem informacje ze
    > czekaja na czesci 14 dni roboczych....dnia 27.04.06r po moim nastepnym mailu
    > dostalem znowu informacje ze czekaja na czesci 14 dni roboczych ....

    Normalka. Blasc nie posiada własnego magazynu części zamiennych dlatego tak
    długo to trwa. Od 1 kwietnia działa w Brnie serwis Acera wraz z własnym
    magazynem. Czas naprawy nie przekracza 7 dni licząc z wysyłką kurierem


    > nie wiem co zrobic.... pisalem maila do ACERA ale oni tez to maja gdzies....
    > w gwarancji ktora oczywiscie nie jest po polsku jest napisane ze naprawia go
    > "jak najszybciej to bedzie mozliwe" w takim wypadku moge czekac rok
    > czasu.....

    To fakt. Żadna ustawa nie precyzuje terminu naprawy. Ma to się "odbyć w
    rozsądnym czasie"


    > co moge teraz zrobic?????

    Skontaktować się z serwisem Acera w Brnie pod numerem 0 801 080650

    Od 1 kwietnia Blasc zajmuje się tylko naprawami pogwarancyjnymi


    > palmtop byl kupiony na firme z ABCDATY na firme...czyli nie moge oddac na
    > niezgodnosci towaru z umowa.........

    ABCDATA zajmuje się sprzedażą resellerom i skoro nim jesteś to obowiązuje
    Cię standardowy schemat reklamacji dystrybucyjnej




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1