    From: "flower" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: grill na balkonie
    Date: Thu, 16 Jun 2005 09:28:36 +0200

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:d8r8rp$juu$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> [...]
    gdybyś
    > No ja mysle ze kwestia grilla jest troszke inna dzieci bawiace sie na
    > placu zabaw

    Nie, zupełnie nie, bo podałem ten sam powód co ty: gdybym chciał mieszkać
    koło przedszkola, to bym się przeprowadził.
    To, że do najbliższego placu zabaw jest 10km to przecież nie powinno mieć
    znaczenia - już to przerobiliśmy.

    > Ale to jest nieuniknione, naturalne i mniej uciazliwe (no chyba ze
    > sasiad 3x dziennie jada smazona cebule;P)

    Cały czas to, że grill jest unikniony i mniej naturalny nie ma znaczenia.
    Uciążliwość - wiesz co, jest parę rzeczy bardziej uciążliwych.

    > Chcialbym jeszcze zauwazyc ze zwolennicy grillowania na balkonie tez nie
    > podaja sensownego powodu... no poza tym, ze najblizsze miejsce do
    > grillowania jest odlegle o 10km

    No to dochodzimy do sedna sprawy: może przestaniemy się bawić w psa z kotem
    i tak spróbujemy okazać trochę wyrozumiałości i ocenić, co jest dla kogo
    bardziej uciążliwe..?
    Ktoś tu się chwalił jak to skutecznie walczy z grillerami na swoim
    osiedlu(!). Żałosne...

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII