  • Data: 2005-06-16 11:55:55
    Temat: Re: grill na balkonie
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:d8rna1$sf1$3@kujawiak.man.lodz.pl...
    > qrcze, jak to wytlumaczyc... nie lubi jak mi swad smazonej
    > kielbaski/kaszanki/innych smakolykow unosi sie w pokoju przez caly
    > wieczor (...)

    A jak wytrzymujecie, gdy jesteście zaproszeni na grilla, albo - co gorsza -
    sami urządzacie (w miejscach oczywiście do tego przeznaczonych, z dala od
    siedzib ludzkich)?
    Ostatnio robiłem grilla w ogródku (mieszkam w domku jednorodzinnym - ale to
    przecież dla osób z tego wątku takie samo buractwo, co za różnica czy to
    osiedle bloków czy nie, i tu się mieszka i tu) siedząc na tarasie kilka
    metrów od grilla, i nie przypominam sobie, żeby było jakoś wyraźnie czuć ten
    swąd, ani żeby mieszkanie się dymem czy smrodem przepełniło. Odwiedzając
    rodziców w okresie letnim czasami jakiś zapach wleci, ale zdarza się to
    niezmiernie rzadko i na bardzo krótko. Naprawdę stanowi to taki problem..?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII