  • Data: 2008-05-31 15:42:33
    Temat: Re: grill
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikaichi <m...@v...pl> napisal:
    > Nooo czyli zgodnie z przepisami p.poz. nie mozna palic grila na
    > balkonie. Albo w lesie.
    > A co do parku to nie bałdzo chyba sie kwalifikuje.

    Hm, nie wiem, jak obecnie, ale w roku 1992, gdy bylem na zaglach
    kolo Gizycka zdarzyla sie sytuacja, ze policja wodna pogonila gosci,
    ktorzy wieczorem obok nas rozpalili sobie na lodce normalnego przenosnego
    grilla. Lodz podplynela na sygnale, facet przez megafon wyglosil przemowe
    gesto nasadzono paragrafami i grill zaraz wygaszono. Ciezko powiedziec,
    czy mial wowczas podstawe prawna, ale z policjantem wodnym ciezko
    bylo wowczas dyskutowac.

    Uee, taki ladny weekend sie zapowiadal, a tu duszno i burza za pasem :(
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek