  • Data: 2012-11-25 11:28:08
    Temat: Re: gmo w polsce? chyba ze powstrzymasz...
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:50b0ed09$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zrozum to chłopie że w przypadku GMO nie ma czegoś takiego jak wybór!!!
    > GMO funkcjonuje od dawna bo zostało wprowadzone siłą, po cichu i bez pytania
    > nikogo o zgodę!!!
    > Nie ma fizycznej możliwości funkcjonowania GMO i nieGMO obok siebie, bo
    > następuje skażenie biologiczne, dodatkowo środki "ochrony" roślin GMO niszczą
    > nieGMO!!!

    No popatrz. Wszystko skażone przez GMO, a mimo to ludzie żyją. Jak to możliwe?
    A może zaraz napiszesz, że ilośc Polaków się zmniejsza przez GMO?
    Ale zaraz zaraz... Wszyscy jedzą je jednocześnie, czy więc wszyscy nie powinni
    umrzeć w tym samym czasie?
    No chyba, że GMO skaża tylko psychikę. To się zgodzę. Dookoła tylu idiotów...
    Prawda?

    > To już było szeroko przerabiane w wielu krajach takich jak Indie, dlaczego nie
    > piszesz jak tam ten "wybór" wyglądał?

    No wiesz. Równie dobrze możemy sobie poopowiadać o GMO na marsie. Czy my tu
    rozmawiamy o Indiach?

    > W prawnym usankcjonowaniu GMO chodzi tylko to to żeby można było legalnie
    > zalewać nasz rynek mutantami zbóż GMO z ameryki, chin, nowej zelandii

    A to ich GMO jest gorsze od naszego GMO? W zasadzie masz rację. Powinno się
    wspierać rodzimą gospodarkę,
    więc lepiej kupować nasze GMO niż amerykańskie :)

    > podobnie jak to ostatnio importowano zboże z niemiec w czasie gdy sami
    > mieliśmy zboża pod dostatkiem.

    Tu akurat się zgodzę. Importowanie czegokolwie, co mamy u siebie, to jest zwykłe
    skurwysyństwo godzące w nas samych

    > Chodzi dokładnie o to samo, czyli zniszczenie gospodarki kraju i zrobienie z
    > obywateli niewolników, co już prawie się udało.
    Niewolnictwo w Polsce i tak jest powoli wprowadzane. Czy to z GMO, czy bez.
    Pracownik ma coraz mniej praw
    a pracodawca coraz więcej. I nie ma to nic wspólnego z GMO.