  • Data: 2012-11-25 12:01:59
    Temat: Re: gmo w polsce? chyba ze powstrzymasz...
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" napisał:
    > GMO to bardzie wyszukana metoda tworzenia krzyżówek
    > - coś co ludzie robią od czasów rozpoczęcia upraw. W jaki
    > sposób zjedzenie przez ciebie rośliny z wklonowanymi genami
    > zwiększających odporność na suszę i mróz miałoby zabijać
    > Twoje prawnuki? No chyba, że jesteś jednym z tych przygłupów
    > co krzyczą na ulicach "zjemy dna i nam ogony wyrosną"?

    Nazywasz innych przygłupami a sam nim jesteś bo wypowiadasz się na temat GMO
    sam nie mając zielonego o nim pojęcia!
    Co za brednie opowiadasz o genach odpornych na mróz czy choroby? Żadne GMO
    takich nie ma! GMO to mutanty wyposażone albo w geny wytwarzajace truciznę
    wewnątrz, albo w geny odporne na truciznę RANDUP, To jest cała prawda o GMO!
    To nie jest żadna krzyżówka, na dodatek człowiek żadnych krzyżówek nigdy nie
    przeprowadzał, rośliny krzyżowały się same naturalnie.

    > teoria spiskowa... szkoda czasu na komentowanie.

    To proszę wyjaśnij nam tutaj cel wydawania setek miliardów euro i dolarów na
    bunkry wiercone w litej skale z bankami nasion i spermy i to akurat nie
    skażonych GMO?

    > W JAKI SPOSÓB GMO BĘDĄ ZABIJAĆ TE PRAWNUKI-MUTANTY?!
    > Jesteś w stanie jasno się wyrazić?

    GMO to mutanty genetyczne (jak sama nazwa wskazuje) a geny są przekazywane z
    pokolenia na pokolenie, czegoś jeszcze nie rozumiesz?

    > Źródła.

    Sam poszukaj w necie leniu, mnie dla ciebie szkoda nawet czasu!

    > Teraz płaci za bardziej wydajne krzyżówki - nic nowego.

    Teraz nic nie płaci!